Jag drömmer för mycket.

Satt precis där nere i soffan och gjorde samma sak som jag gör de flesta dagarna. Jo det är så att jag alltid tänker, jag tänker så låångt på saker, på repliker som någon inte har sagt. Eller saker som någon aldrig har gjort eller kommer göra. Tänker alltid att ååh om jag hade gjort det den gången hade de nog vatt så nu. Eller om jag inte hade vinkat då så hade jag inte blivit total kär. Jag blev kär i första ögonblicket och känner redan nu hur jag knappt vågar titta åt någon då jag är rädd att jag ska känna samma som då eller nu gör det känns fortfarande hemskt. Jag har så många planer som jag inte någonsin kommer hinna göra. Jag kan tom säga att jag redan har planerat hur villan jag ska bo i när jag blir 30 + ska se ut den ska va vit slipad med gråa detaljer & en sten uppfart men ett snyggt garage som är bygt med huset. Jag ska ha tre barn två tjejer och en pojke och killen ska vara näst äldst. Ja där ser ni jag bestämer saker som jag inte ens kan styra över. Kommer ihåg när jag slutade sexan och min syster slutade nian jag satt och drömde om hur min dag skulle bli när jag slutade nian, jag skulle ha ett leende på läpparna och känna mig stor vilket jag också gjorde i måndes då jag slutade nian. Det jag vill få fram är att jag är trött på att alltid drömma mig bort och planera saker som jag säkert aldrig kommer göra, och att jag redan planerar om en resa jag & janni ska göra nästa år, jag tänker tom på vad jag ska ha på mig. Det låter sjukt men det är jag, exakt jag är jag och det står jag för. Gillar folk inte mig så skit då i de & så har det inte alltid vatt att jag känt. Men jag känner mig trött på att alltid fixa mig själv så jag passar in.
Allt för mig.


Kommentarer
Postat av: Hedwig F.

Jag vet precis hur det känns, sitter också och tänker på sånna saker dagarna i ändå. Vi har alldeles för mycket tid (;

2008-07-24 @ 16:01:24
URL: http://onefairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0