Älskling<3


Jönsson, var ska jag börja? Finner knappt några ord som kan förklara hur mycket du betyder för mig.
Idag har vi känt varandra i två månader men det känns som 10 minst. Du är helt underbar. Det är som jag sagt ändå sedan vi träffades det klickade mellan oss, för så snabbt vi visste allt om varandra och så snabbt som vi skrattade och kopplade av med varandra, så fort brukar det aldrig gå. Det jag uppskatar mest från dig det är hur jag känner att du förstå mig i allt. Jaa rent ut sagt jag ser mig själv i dig. Du ser mig inte som patetisk eller konstig om jag någon gång gråter för det jag förlorade för ca två månader sedan. Jag hoppas verkligen att du kan lite på mig sättet jag litar på dig.. Och jag bara längtar till alla saker vi ha planerade fråns nu & ett år framåt..
Tjejen för mig är du speciell... I love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0